Пошуковий запит: (<.>A=Маслюк К$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Антонюк В. С. Особливості комп’ютерної інтерпретації результатів дослідження фізіологічного стану людини методом газорозрядної візуалізації [Електронний ресурс] / В. С. Антонюк, К. А. Маслюк, Ю. Ю. Бондаренко, Н. П. Бесєдіна // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Сер. : Приладобудування. - 2013. - Вип. 46. - С. 140-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_prylad_2013_46_22
|
2. |
Маслюк К. Особистісне самовизначення як міждисциплінарна категорія [Електронний ресурс] / К. Маслюк // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2014. - № 9(1). - С. 182-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2014_9(1)__29
|
3. |
Маслюк К. А. Культура особистісного самовизначення студентів: актуалізація проблеми [Електронний ресурс] / К. А. Маслюк // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2014. - Вип. 18(1). - С. 458-465. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2014_18(1)__53
|
4. |
Маслюк К. А. Аналіз фізіологічного стану людини методом газорозрядної візуалізації [Електронний ресурс] / К. А. Маслюк, В. С. Антонюк, Н. П. Бєсєдіна, Ю. Ю. Бондаренко // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. - 2014. - Вип. 3. - С. 71-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkdpu_2014_3_14
|
5. |
Маслюк К. А. Стан сформованості культури особистісного самовизначення студентів педагогічних університетів [Електронний ресурс] / К. А. Маслюк // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2015. - Вип. 19(1). - С. 373-383. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2015_19(1)__37 Обгрунтовано важливість особистісного самовизначення, розкрито сутність культури особистісного самовизначення. Уточнено поняття "культура особистісного самовизначення студентів" як інтегративного утворення, що передбачає усвідомлення людиною самої себе, своєї індивідуальності та універсальності.Обосновано значение личностного самоопределения, раскрыта сущность культуры личностного самоопределения. Уточнено понятие “культура личностного самоопределения студентов” как интегративного образования, которое предусматривает осознание человеком самого себя, своей индивидуальности и универсальности.Importance of personality selfdetermination is reasonable, essence of culture of personality selfdetermination, that envisages the search of own “internal essence”, acquisition of the valuedsemantic unity and its realization is exposed. Personality accepts displace, inwardly necessary in a certain period of life that create the prospect of personality development, direct further motion of its existence.
|
6. |
Маслюк К. Стан сформованості культури особистісного самовизначення студентів педагогічних університетів [Електронний ресурс] / К. Маслюк // Молодь і ринок. - 2015. - № 6. - С. 111-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_6_26 Обгрунтовано важливість особистісного самовизначення, розкрито сутність культури особистісного самовизначення. Уточнено поняття "культура особистісного самовизначення студентів" як інтегративного утворення, що передбачає усвідомлення людиною самої себе, своєї індивідуальності та універсальності.Обосновано значение личностного самоопределения, раскрыта сущность культуры личностного самоопределения. Уточнено понятие “культура личностного самоопределения студентов” как интегративного образования, которое предусматривает осознание человеком самого себя, своей индивидуальности и универсальности.Importance of personality selfdetermination is reasonable, essence of culture of personality selfdetermination, that envisages the search of own “internal essence”, acquisition of the valuedsemantic unity and its realization is exposed. Personality accepts displace, inwardly necessary in a certain period of life that create the prospect of personality development, direct further motion of its existence.
|
7. |
Маслюк К. Педагогічні умови формування культури особистісного самовизначення студентів-філологів у позааудиторній роботі [Електронний ресурс] / К. Маслюк // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2017. - Вип. 15. - С. 344-354. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2017_15_44
|
8. |
Маслюк К. Структурні компоненти культури особистісного самовизначення [Електронний ресурс] / К. Маслюк // Філологічний часопис. - 2015. - Вип. 1. - С. 175-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/filoljour_2015_1_29
|
9. |
Маслюк К. Особливості формування культури особистісного самовизначення студентів-філологів [Електронний ресурс] / К. Маслюк // Філологічний часопис. - 2016. - Вип. 2. - С. 196-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/filoljour_2016_2_24
|
10. |
Коваль В. Модернізація змісту мовної освіти у ВНЗ відповідно до компетентнісної парадигми [Електронний ресурс] / В. Коваль, К. Маслюк // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2017. - Вип. 2(2). - С. 81-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2017_2(2)__11
|
11. |
Маслюк К. Студент як суб’єкт культури особистісного самовизначення [Електронний ресурс] / К. Маслюк // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2016. - Вип. 1. - С. 213-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2016_1_27
|
12. |
Маслюк К. Діагностика культури особистісного самовизначення студентів у процесі формувального експерименту [Електронний ресурс] / К. Маслюк // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2015. - Вип. 2. - С. 263-270. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2015_2_34
|